Welke sport doen bi...

Welke sport doen bij jullie de kinderen?  

RSS

miekusss
(@miekusss)
New Member
Lid geworden: 3 maanden geleden
16/05/2019 12:30 pm  

Leek me wel leuk om mee te beginnen.
Hier 2 jongens van 7 en bijna 9.
Na het behalen van hun A&B zwemdiploma hebben ze nog gymles gehad in het dorp maar daar vonden ze niet zoveel meer aan.
Een vriendje van de jongens dat al op judo zat vroeg ze mee voor een proefles en banaf training 1 waren ze dolenthousiast! Inmiddels zitten ze er een half jaar op en sinds 3 weken ook mee met de aansluitende wedstrijdtraining. De jongste vind het nog wat moeilijk (de meester zegt dat ik puntjes moet scoren maar ze zijn te goed/te groot/te zwaar) de oudste daarentegen kwam gisteren helemaal blij thuis dat hij het ontzettend leuk nu vind!

Het leuke is dat de sportschool ook een volwassenen groep is begonnen. Van witte tot bruine band is welkom. Mama is wel in voor wat anders dan het reguliere, ik judo sinds een week of 4 ook. Als "absolute beginner" en ik heb heel veel plezier erin.

Wat anders dan een teamspoteamsport maar wel samen bezig, vertrouwen en respect hebben voor elkaar. Serieus en lol hebben samen. Maar niet het "moeten" wat ik toch vind als je een teamsport doet, wat ik ook niet makkelijk kan doen omdat ik onregelmatig werk. 

Dus wie volgt?

Ik ga nog even kijken hoe ik hier een foto kan toevoegen van de jongens in hun pakken

Citaat
Rose
 Rose
(@rose-mentink)
Lid Admin
Lid geworden: 6 jaar geleden
16/05/2019 6:03 pm  

Wat stoer dat ze de wedstrijdtraining meedoen. Zelf heb ik geen kinderen maar beschik over een stel superkinderen van mijn broer. Zijn oudste is ooit begonnen met turnen, maar verloor haar plezier. Ze moest het jaar wel afmaken, dat was zo goed voor haar. Inmiddels zit ze op tennis en kravmaga. En wat ik leuk vind om te zien is haar uitdaging: ze wil de beste zijn, maar is het volgens mij niet. Deal daar maar eens mee 🙂 Die kleine mensne doorlopen dezelfde lessen in sport als wij

ReageerCitaat
Share: