Welke sport doe jij...

[Belangrijk] Welke sport doe jij?  

Pagina 2 / 2
  RSS

Silvia
(@silvia)
New Member
Lid geworden: 4 maanden geleden
16/05/2019 6:55 pm  

Hardlopen en de laatste jaren ligt de focus helemaal op het ultralopen. 

ReageerCitaat
JoyceT
(@joycet)
New Member
16/05/2019 7:09 pm  

Ik doe al jaren Bodystep, Bodypump en Xcore. 4 maanden geleden ben ik begonnen met wielrennen, ik vind het geweldig. Ben ook een fanatieke duiker, zowel in Nederland als in het buitenland. Het wordt zo een moeilijke keuze in het weekend of weggaan fietsen of duiken. 🤔

ReageerCitaat
Rose
 Rose
(@rose-mentink)
Lid Admin
Lid geworden: 6 jaar geleden
16/05/2019 11:24 pm  

waar duik je in nl dan?

ReageerCitaat
miekusss
(@miekusss)
New Member
16/05/2019 11:50 pm  

En opeens een andere (voor jullie dan) nickname, mijn normale naam is Anne-Marie.

Ik fiets meestal op de racefiets, daarnaast zo af en toe mtb-en met de kinderen. In de winter komt daar schaatsen bij en sinds een maandje zit ik op judo.

Fietsen om lekker buiten te zijn, het hoofd leeg cq weer op orde te krijgen, mtb-en om lekker actief te zijn met de kinderen én te laten zien dat mamma toch wel ff schansje springen kan.

Schaatsen doe ik omdat ik de beweging zo intrigerend vind. Zo niet natuurlijk maar toch ook zo mooi.

En als laatst gestart met judo. Er kwam een startgroep voor volwassenen. Samen sporten vind ik toch wel erg leuk alleen is een teamsport in mijn geval niet zo handig. Dus dit is een mooie oplossing zo, samen maar toch voor jezelf 😊. En ook het idee dat ik mezelf én collega eventueel kan behoeden van gekken die ons lastig vallen tijdens het werk. Maar da's bijzaak 😉

ReageerCitaat
Isabella
(@isabella)
New Member
19/05/2019 9:58 am  

Hoi, Ik ben Isabella. Ik word heel blij van buiten-zijn, dus ik wandel korte stukjes (tot 5km) en fiets 2-3x per week. 1x echt trainen en 2x afhankelijk van mijn gemoedstoestand van ultra-relaxed tot een zeer intensieve fietstocht.