Welke sport doe jij...

[Belangrijk] Welke sport doe jij?  

Pagina 2 / 2
  RSS

Silvia
(@silvia)
New Member
Lid geworden: 4 maanden geleden
16/05/2019 6:55 pm  

Hardlopen en de laatste jaren ligt de focus helemaal op het ultralopen. 

ReageerCitaat
JoyceT
(@joycet)
New Member
16/05/2019 7:09 pm  

Ik doe al jaren Bodystep, Bodypump en Xcore. 4 maanden geleden ben ik begonnen met wielrennen, ik vind het geweldig. Ben ook een fanatieke duiker, zowel in Nederland als in het buitenland. Het wordt zo een moeilijke keuze in het weekend of weggaan fietsen of duiken. 🤔

ReageerCitaat
Rose
 Rose
(@rose-mentink)
Lid Admin
Lid geworden: 6 jaar geleden
16/05/2019 11:24 pm  

waar duik je in nl dan?

ReageerCitaat
miekusss
(@miekusss)
New Member
16/05/2019 11:50 pm  

En opeens een andere (voor jullie dan) nickname, mijn normale naam is Anne-Marie.

Ik fiets meestal op de racefiets, daarnaast zo af en toe mtb-en met de kinderen. In de winter komt daar schaatsen bij en sinds een maandje zit ik op judo.

Fietsen om lekker buiten te zijn, het hoofd leeg cq weer op orde te krijgen, mtb-en om lekker actief te zijn met de kinderen én te laten zien dat mamma toch wel ff schansje springen kan.

Schaatsen doe ik omdat ik de beweging zo intrigerend vind. Zo niet natuurlijk maar toch ook zo mooi.

En als laatst gestart met judo. Er kwam een startgroep voor volwassenen. Samen sporten vind ik toch wel erg leuk alleen is een teamsport in mijn geval niet zo handig. Dus dit is een mooie oplossing zo, samen maar toch voor jezelf 😊. En ook het idee dat ik mezelf én collega eventueel kan behoeden van gekken die ons lastig vallen tijdens het werk. Maar da's bijzaak 😉

ReageerCitaat
Isabella
(@isabella)
New Member
19/05/2019 9:58 am  

Hoi, Ik ben Isabella. Ik word heel blij van buiten-zijn, dus ik wandel korte stukjes (tot 5km) en fiets 2-3x per week. 1x echt trainen en 2x afhankelijk van mijn gemoedstoestand van ultra-relaxed tot een zeer intensieve fietstocht. 

Als ik tijd heb (of voldoende tijd maak) wil ik dit jaar ook meer het zwemmen oppakken. Een dorp verderop zit een buitenzwembad met speciale tijden voor het banenzwemmen. 

Wat doe je?

ReageerCitaat
Jokepoke
(@jokepoke)
New Member
20/05/2019 10:32 pm  

Ik zwem (zwembadtijden passen niet bij mijn mogelijkheden, dus vooral in het buitenseizoen. Gelukkig ben ik bijna jarig, wie weet krijg ik het wetsuit wat ik pas probeerde wel 😆 ) heeeeeeel graag;

Ik vind het heerlijk om buiten hard te lopen (nou ja, zou het weer heerlijk vinden als ik wat getrainder word weer 🙈;

Ik vind het zo cool dat je ze een eind weg bent op de racefiets...

Dat combineer ik dan mooi en wil weer voor een triathlon trainen. Vorig jaar een achtste gedaan, wilde dit jaar een kwart, maar een schouderblessure gooide roet in het eten. Nu de draad weer oppakken blijkt weer lastig. 😔 Maar ik wéét zeker, dat als ik eenmaal mijn trainingsritme weer te pakken heb, ik weer volop geniet!

Don't dream of it. Train for it.

ReageerCitaat
Inguh
(@inguh)
New Member
21/05/2019 5:42 pm  

Ben 2 keer per week te vinden in de touwen op de survivalbaan. Daarnaast ren ik ook nog een keer of 3 per week. Pak ik ook af en toe de wielerfiets of mtb. En jaag ik mezelf regelmatig in het zweet in m'n krachthok of in de gym. De focus ligt vooral op het leuk blijven vinden en niet teveel druk op mezelf uitoefenen om beter te worden of verder te gaan. Gewoon genieten 🙂

ReageerCitaat
Nori
 Nori
(@nori)
New Member
21/05/2019 9:42 pm  

Hoi allemaal,

wat leuk dat er een forum is!

Op het moment ben ik vooral aan het wandelen en dat doe ik ook veel. Hardlopen, en dan met name trailrunning, zit er nu even niet in. Loop sinds november met blessures. Eerst scheenbeen, toen heup en nu weer scheenbeen omdat ik mijn looptechniek heb veranderd en dat vond mijn lijf een beetje teveel van het goeie. Erg frustrerend, want ik wil zo graag en word steeds weer teruggefloten door mijn lijf. Rustig aan doen en hopelijk mag ik over een week of twee beginnen met halve minuutjes hardlopen ;-).

Voor mij is hardlopen in de natuur het ultieme genieten en echt buiten spelen. Is ook de eerste sport waar ik zo op gebrand ben het weer te kunnen doen. 

ReageerCitaat
JoyceT
(@joycet)
New Member
22/05/2019 8:18 am  

Vooral in Zeeland, zowel in de Oosterschelde als de Grevelingen. Ook heb je mooie plassen waar verbazingwekkend veel te zien is.

ReageerCitaat
Rose
 Rose
(@rose-mentink)
Lid Admin
Lid geworden: 6 jaar geleden
22/05/2019 8:48 pm  
Geplaatst door: JoyceT

Vooral in Zeeland, zowel in de Oosterschelde als de Grevelingen. Ook heb je mooie plassen waar verbazingwekkend veel te zien is.

Is dat water hier helder?

ReageerCitaat
Jokepoke
(@jokepoke)
New Member
31/07/2019 9:27 am  

@rose-mentink

Ik zwem af en toe in de Oosterschelde, bij Tholen vlakbij Bergen op Zoom in de Bergse Diepsluis. Daar komen ook veel duikers, je zou dus zeggen dat het helder is. Ikzelf kijk echter niet ver, maar dat kan ook aan mijn brilletje liggen. Eerlijk gezegd vind ik de kwalletjes die ik zie zwemmen al méér dan voldoende, ik hoef niet per sé te zien welke dieren er nog meer zwemmen! 😲 

ReageerCitaat
Jokepoke
(@jokepoke)
New Member
31/07/2019 9:32 am  
Geplaatst door: @jokepoke

Ik zwem (zwembadtijden passen niet bij mijn mogelijkheden, dus vooral in het buitenseizoen. Gelukkig ben ik bijna jarig, wie weet krijg ik het wetsuit wat ik pas probeerde wel 😆 ) heeeeeeel graag;

Ik vind het heerlijk om buiten hard te lopen (nou ja, zou het weer heerlijk vinden als ik wat getrainder word weer 🙈;

Ik vind het zo cool dat je ze een eind weg bent op de racefiets...

Dat combineer ik dan mooi en wil weer voor een triathlon trainen. Vorig jaar een achtste gedaan, wilde dit jaar een kwart, maar een schouderblessure gooide roet in het eten. Nu de draad weer oppakken blijkt weer lastig. 😔 Maar ik wéét zeker, dat als ik eenmaal mijn trainingsritme weer te pakken heb, ik weer volop geniet!

Leuk om dit terug te lezen! Ik ben inmiddels dus jarig geweest 🙂 Het wetsuit wat ik gepast had, is terug gegaan naar de Deacthlon, en heb een superpak van Zoot gekocht! Ik kan mijn buitenseizoen dus mooi gaan verlengen. 

Inmiddels zit het trainingsritme er in, heel fijn! Ik pak nu ook drie keer per week een krachttraining van hier erbij, ook lekker, 's ochtends vroeg! ❤️ 

ReageerCitaat
Pagina 2 / 2
Share: