Het lijkt misschien alsof Rhodé elke training zingend doet, maar ook zij heeft aan sommige oefeningen een broertje dood. Buikspieroefeningen op een matje bijvoorbeeld. daarom zoekt ze altijd naar manieren om haar buik net even anders te trainen.

Jaa!! Ik heb er weer één voor jullie gevonden. Een standing abs workout routine. Ik kende degene van wie dit filmpje is nog niet maar was verrast over hoe anders deze buik-routine is van de eerdere workouts die ik al fanatiek met jullie werd deed.

Het is natuurlijk ook wel ideaal. Buikspieren trainen zonder dat je daarbij hoeft te liggen. Althans dat is het in mijn beleving wel. Toen ik er de eerste keer van hoorde dacht ik dat het te mooi was om waar te zijn, maar de praktijk wees uit dat er heel veel manieren zijn om je buik te trainen zonder ook maar een seconde op een matje te liggen. Ik merk dat ik deze oefeningen veel leuker en dus uitdagender vind. Als ik er over nadenk, vind ik het ook tof hoe trainers over de jaren op oefeningen en workouts gekomen zijn.

De workout voor vandaag heeft de warming-up erbij in zitten, behoeft geen extra gadgets, duurt ongeveer 10 minuten en veel oefeningen zouden ook niet misstaan in de slaapkamer. Er wordt wat met de heupen gedraaid in dit filmpje.

Resultaat extra losse heupen en buikspieren die er moeite voor hebben gedaan.

Zet m op!

xox
Rhodé

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.