Waar Rhodé voor haar vorige Woensdag Workout nog met staande buikspieroefeningen kwam, zet ze ons nu juist wel op een matje voor onze training. Ze ontdekte een leuke full body workout die je lekker thuis kan doen.

Bij een mat workout denk je wellicht gelijk aan het liggen op een matje maar niets is minder waar. In deze workout blijf je staan dus een mat is geen vereiste. Wat je wel nodig hebt zijn twee gewichtjes of flesjes gevuld met water of zand, een stevige stoel en wat doorzettingsvermogen want dit filmpje is wat langer dan de gemiddelde filmpjes die ik voor jullie uitkies.

We gaan weer aan de slag met Tracy Anderson (je weet wel degene van die dansjes in haar workouts). De reden dat ik weer een filmpje van haar heb uitgekozen is ten eerste omdat ik haar een bloedmooie vrouw vind, maar ten tweede ook omdat ik vind dat ze een goede methode heeft. Tracy probeert in haar oefeningen altijd zoveel mogelijk het hele lijf te laten mee werken, traint ook de kleine spieren, gooit ritme en muziek in haar oefeningen en pusht je toch ook om net dat stapje extra te zetten. Haar oefeningen maken je daarmee sterker en losser tegelijkertijd en ik vind dat een fijn effect van een workout.

Doe je weer met me mee?

Liefs Rhodé

 

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.